Articole

19
NOV
2020

Interviu – dl. Prof. dr. ing. Ion Hohan, CCIB

Revista Standardizarea, ed. nr. 3/2020. Importanța participării mediului de afaceri în standardizare Revista Standardizare: Camera de Comerț și Industrie București (CCIB), în calitate de reprezentant al mediului de afaceri din capitală, se implică în mod susținut în asigurarea unui mediu de afaceri stabil, coerent, performant și transparent.Care sunt instrumentele utilizate de afacerile mici și mijlocii, dar și de marile companii și corporații, pentru a se menține...
16
NOV
2020

Standardizarea în sectorul serviciilor

Revista Standardizarea, ed. nr. 4/2020 Conform definiției din Ghidul ISO/IEC 76, Elaborarea standardelor pentru servicii. Recomandări pentru abordarea problemelor consumatorilor, un serviciu poate fi definit ca o activitate ce are lor între un furnizor și un client care este, în general, intangibil (spre exemplu în turism, finanțe etc.). Andreea Tărpescu, Redactor ASRO În prezent, sectorul serviciilor este un sector dinamic în economia mondială, având efecte...
12
NOV
2020

Standardizarea în lumea afacerilor

Revista Standardizarea, ed. nr. 3/2020 Standardele au scopul de a îmbunătăți performanțele, de a proteja sănătatea și securitatea oamenilor, dar și mediul înconjurător. Acestea joacă un rol semnificativ în sprijinirea afacerilor, în adaptarea la noile realități ale societății, oferind soluții practice pentru o lume mai bună, mai sigură și mai durabilă. Andreea Tărpescu, Redactor ASRO Afacerile se caracterizează prin schimbări neîncetate și au puterea de a spori creșterea...
04
NOV
2020

Continuitatea afacerilor

Revista Standardizarea, ed. nr. 3/2020 Fenomenele naturale sau pandemiile, crizele economice sau atacurile cibernetice, problemele legate de lanțul de aprovizionare ori pierderea personalului calificat sunt doar câteva dintre posibilele amenințări la adresa bunei funcționări a unei organizații. Dacă nu sunt abordate și soluționate în mod eficient, acestea pot provoca perturbări sau chiar eșecul în afaceri. Planificarea acțiunilor dintr-o organizație înseamnă un răspuns...
12